Vodíková dekarbonizace motoru se rychle stala jednou z našich nejvyhledávanějších služeb. V drtivé většině případů se navíc od našich zákazníků setkáváme s pozitivními referencemi, které se vám zde budeme snažit zprostředkovat. Prozatím uvádíme pouze reference zaslané pomocí emailu, do budoucna budou přibývat především přepisy telefonních hovorů nebo rozhovorů se zákazníky, kteří na dekarbonizaci přijeli se svými dalšími vozy.
Reakce zákazníků
Podívejte se na zkušenosti našich zákazníků s vozy po dekarbonizaci
Pisu Vam, nebot jste mel zajem jak dopadnu na emisich.
Po odjezdu od vas jsem udelal dva okruhy po dalnici kolem
Plzne. To jsem zopakoval jeste v sobotu. Auto jsem poradne prohnal a vyfoukal.
Pred kontrolou jsem mel najeto asi 250 km po dekarbonizaci.
Dnes jsem byl na STK. Emise byly 40% pod limitnimi
hodnotami. Technik se o motoru vyjadril velmi kladne.
Netusim nakolik prispela samotna dekarbonizace a nakolik
skutecne razantni projeti auta a vypaleni sazi. Ale predpokladam, ze dekarbonizace hodne pomohla, jinak bych na ni nesel.
Dekuji vam za dobrou sluzbu a srdecne zdravim
Audi 80 1.9 TDI
Nájezd 208.000 km
KočendaDobrý den.
Chtěl bych se s vámi podělit o svou skvělou zkušenost s firmou M+H Plzeň, kde jsem nedávno absolvoval již druhou dekarbonizaci svého vozu Škoda Superb. Výsledky jsou opravdu znatelné a po druhé zkušenosti s DKB až ohromující. Podotýkám jsem profesionální řidič.
Zvýšená pružnost akcelerace – auto nyní reaguje mnohem svižněji, agresivněji a s chutí jde za plynem Snížení spotřeby až o 0,5l/100 km nafty – to je asi příjemná úspora při každé jízdě Celkový pocit zvýšení výkonu – jízda je nyní příjemnější, chod motoru měkčí, zvukový projev jemnější, dá se přirovnat k chodu nového motoru, pocitově znatelné zvýšení výkonu
Mou první dekarbonizaci jsem absolvoval při stavu tachometru 325 000 km a druhou nyní při 340 000 km. První jsem zkusil na doporučení, kdy jsem zvažoval výměnu vstřiků, motoru se tak nějak nechtělo „chcípat“ na pokyn vypnutí klíčků s reakcí známou z benzínu jako samozápaly, kdy motor tzv. doškytne, dobublává v horším případě. Po DKB toto zmizelo a chod se stabilizoval, zjemnil. Ale jsem skeptik a raději než horlivě psát doporučení počkám až na jistotu o tom, co píši. Spotřeba se snížila o pár deci na 100km, ale hlavní znak, motor zpružněl, stabilizoval svůj projev jak akceleračně, zvukově a spotřeba se ustálila na 5,2 l na krátkých trasách, 4,9 na dlouhých.
Nyní po druhé DKB a vyjetí jedné nádrže činí spotřeba 4,6l/100km na dlouhých dálničních trasách bez TMP, 4,8l/100km s TMP, a 5,1l/100 km na krátkých do 20km.
Nicméně, chod motoru, zvuk, akcelerace je mnohem zajímavější, citelnější a znatelnější, než spotřeba.
Proč doporučím M+H Plzeň všem řidičům, kterým trochu záleží na svém autě dle jednoho známého rčení: „Dejte autu co potřebuje, ono vám to vrátí“ ( Kurýr 🙂 ) 1. Profesionální přístup – velice příjemné a vstřícné jednání, příjemné prostředí s jezírkem mj. krásné rybky :-), posezení, wifi, káva, za hodinku hotovo 🙂 2. Kvalitně odvedená práce – opravdu kvalitně, pánové, před kterými smekám ví, co dělají, proč to dělají a jak to dělají, doporučím i rozšířenou diagnostiku motoru vozu 3. Opravdu znatelné a i viditelné výsledky, pokud jste schopni sledovat hodnoty a víte jaké na palubním počítači, případně i průběhy na diagnostice 4. Příznivé ceny – ano, jednoznačně a příjemná je sleva na další DKB Pokud zvažujete udělat něco dobrého pro auto, sebe, přírodu (potvrzené na STK – snížení emisí, i logikou – snížená spotřeba, méně emisí) zvažte dekarbonizaci svého vozu, vyčistí se motor, vstřiky, turbo, DPF, prostě vše, co firma deklaruje a doporučím, rozhodně navštivte M+H Plzeň. Vaše auto vám poděkuje a vy si užijete mnohem lepší jízdní zážitek. Já osobně vážně zvažuji lehký až střední Chiptuning, protože těm pánům z firmy M+H se prostě dá věřit a se už těším na svou příští návštěvu ať už za účelem chiptuningu nebo „jen“ DKB.
Pány automechaniky, techniky z příjmu a dámy z firmy tímto zdravím a těším se na příště. Tonda.
Škoda Superb 2.0 TDI
Nájezd 340.000 km
FreundlDobrý den, s mojí Octavií 1.9 TDI jsem neprošel na emisích. Naměřili mi kouřivost 1.72. Po dekarbonizaci u vás mi změřili 0.5 a ptali se co jsem s autem udělal. Mělo to doopravdy smysl. Děkuji
Škoda Octavia 1.9 TDI
Nájezd 305.000 km
BrožDobrý den, to auto je proti předchozímu stavu raketa! Díky! Na dálnici jsem se nemusel stydět.
S pozdravem
Škoda Fabia 1.4 MPI
Nájezd 145.000 km
HessPo vyjetí jedné nádrže se motor opravdu uklidnil jak slibovali a při stále jízdě v 90Km/h není poznat, že pod kapotou je dvolitrový vznětový motor.
Škoda Octavia 2.0 TDI
Nájezd 210.000 km
DuchoslavZdravím vespolek, Dnes mi byla provedena dekarbonizace kodiaka kterou jsem nechal u této firmy provést z duvodu zaneseného EGR ventilu Musím vyzdvihnout opravdu profesionální přístup k zákazníkovi Děkuji
Škoda Kodiaq 2.0 TDI
Nájezd 75.000 km
TremlChtěl bych touto cestou vaší firmě poděkovat za skvělou práci při dekarbonizaci a všem jí doporučit. Díky
Jeep Willys
Petr N.Dobrý den,
byl sem u vás na čištění dekarbonizace motoru u vozu Dodge Magnum. Auto nejelo víc jak na půl plynu pak začlo kouřit takovým způsobem že vozidla za mnou už sem neviděl. Závadu vím pripečené pístní kroužky. Za dva měsíce jsem doléval dva litry oleje a to že jezdím jen do práce denně 14 km. Oprava motoru by vyšla na 30000 Kč tak poslední možnost se zdálo to nejlevnější nechat vyčistit u vás M+H plynem. Upřímně čekal sem že vyhodím 3000 Kč ale naděje umírá poslední. No jezdím 14 dní auto jede skvěle a nekouří sem opravdu spokojený a ještě dnes to moc nechápu. Spotřeba oleje se zatím neprojevila na to je brzo ale myslím nekouřím nežeru 😁
Moc děkuji za pomoc klidně tento odkaz dejte jako veřejný stojím si za tím děkuji
Dodge Magnum V6 2.7 i
StrakatýDobrý den,
Chci pochválit jednání společnosti, mají lidi kteří rozumí své práci 👍 můj problém vyřešili a probrali mé auto zpět k životu děkuji za super práci a přeji příjemné svátky.
VW Caddy 2.0 TDI
Nájezd 260.000 km
KočeDobrý den, dnes jsem absolvoval se svým autem dekarbonizaci motoru vodíkem. Auto má najeto 112500km, tak jsem mu dopřál omlazovací kůru. A povedlo se, auto jsem protáhl po dálnici a je to poznat, jelo jako nové, je čipernější, jde za plynem, jsem naprosto spokojený, mohu vřele doporučit.
Opel Mokka 1.4T
Nájezd 112.500 km
PlatzkýDobrý den. Dne 15.11.2022 byla provedena dekarbonizace na Octavii 1,2 Tsi, najeto 93000. Jednoznačně klidnější chod studeného motoru a zmizel nestandartní zápach u výfuku. Na výkonu jsem změnu nezaznamenal a spotřebu nesleduji. Celková spokojenost.
Škoda Octavia 1.2 TSI
Nájezd 93.000 km
HrůzaSuper čištění doporučuji motor po vyčištěni jede velice dobře. Přístup personálu profesionální. Díky moc.
BMW E91 2.0 TDI
Nájezd 266.000 km
NechvátalAbsolvoval jsem u vás dekarbonizaci motoru a jsem mile překvapen. Motor tak nějak ožil, jsem spokojen.
Škoda Superb 2.0 TDI
Nájezd 215.000 km
MatušekDobrý den dámy, pánové,
dnes jsem podstoupil na svém Oťasovi (Subaru) 2.0 D 110kW rv. 2016 po nájezdu 257 tis km dekarbonizaci vodíkem….Proč? Poslední tři roky jezdím couračky, bohužel auto nevyužívám ke služebním účelům, takže při nájedu cca 13 tis ročně …. za poslední dobou mi začal motor pocukávat v kolonách….předloni padlo DPF v 190 tis/km nechal jsem tedy vyměnit vložkou “pouze” za 30 tis….ale podle posledního servisu funguje 1A (Savi servis 👍🏻)
Nicméně, cukání pokračuje….jde o nízkotlaký okruh EGR (jak jinak). Minulý týden se mi rozsvítila kontrolka motoru, musel jsem do servisu na smazání. Resumé? Nestandardní tlak za turbem u EGR (nízkotlaký okruh…je tam totiž ještě druhý vysokotklaký Euro VI. bez močoviny)….příčiny? Zanesený mechanický filtr, zacpané vedení k čidlu, nebo padlé čidlo….protože jsem již před časem něco málo četl o dekarbonizaci, řekl jsem si, že to vyzkouším….přeci nemůžu “snad” nic ztratit. Domluvil jsem termín, jednou ho změnil (kvůli synovi) a dnes podstoupil tu operaci. Hodinu auto na dílně, pak jen rada od technika ať ho pořádně protáhnu, aby se očistil okruh výfuku atd.
Prý asi tankuju kvalitní palivo, prý kouř nebyl zdaleka tak modrý….
Pánové, byl jsem fakt překvapený, protože auto se chová, subjektivně bych řekl líp nežli nový….pořizoval jsem ho jako předváděčku s 8,5 tis km na tachu.
Chod motoru se výrazně sklidnil, po nastartování i u studeného motoru žádné klapání…cca o 10 – 15% pružnější, raději se vytáčí….🏎 opravdu mám zase radost topit pod kotlem.
Mimo to….zase pěkně voní….takový ten lehce štiplavý výfukový odér ….. asi se pročistil i oxidační katalizátor před DPF, opravdu jsem tohle nečekal jsem nadšenej. Upřímně řečeno jsem byl spíš skeptickej, reklamy…bla, bla, bla….ale ono to opravdu funguje. Cena za tuto ozdravnou očistu? 2.900,- Nehal jsem udělat firmu M+H z Plzně v Černicích, dělají hi-fi …tunění vozů a nově i vodík. Takže závěrem, pokud máte pocit že si vaše auto, motorka, loď, nebo letadlo potřebuje vyčistit pístní kroužky, mohu jen doporučit. 👌🏻
Děkuji za spolupráci 👍🏻
S přátelským pozdravem
Subaru Outback 2.0 D
Nájezd 257.242 km
LejsekAhoj můžu jen doporučit. Dnes 21.6.2022 byla provedena dekarbonizace Audi A6 Allroad. Zpáteční cesta jako s novým autem..Jsou skvělí..auto šlape jak hodinky.
Audi A6 Allroad 3.0 TDI
Nájezd 265.000 km
SvobodaDobré ráno.
Jak jsem slíbil, tak plnim. Minulý týden jsem si u vás nechal dělat dekarbonizaci na svém Citroenu C5. Dnes mám najeto 1 200km. První den jsem jel v tom šíleném počasí, nebyla poznat změna mimo zvukového projevu (motor má tižší chod). Další jízdou jsem zaznamenal rychlejší reakci na plynový pedál. Auto se jistým způsobem změnilo k lepšímu. Tímto Vám děkuji a doporučuji vás dal. Před dekarbonizaci se při zahřátém motoru stávalo, že auto mělo na volnoběh chvilkami nepravidelný, hlasitější běh, což se teď nestává. Zřejmě díky vyčištění. Tak jako tak, změna k lepšímu urcite nastala.